Autor: Dnevnik, 021.rs

Novi Sad
10.09.2023.
23:41 > 08:47
Nove fotografije gradilišta tunela ispod Iriškog venca na Fruškoj gori objavio je direktor "Koridora Srbije" Aleksandar Antić.
  • Salamander

    14.09.2023 21:31
    Haos i rasulo
    Kineski natpis za preskupe kredite.
    Pružiti se spram gubera treba.
  • /

    14.09.2023 20:32
    /
    od silne ravnice oni buse brdo
  • Prle

    14.09.2023 11:25
    Istina
    @Aleksa

    10 metara dnevno, 2 cevi tunela sa obe strane po 2 do 2.5 metara je 10 metara, čitajte tekst pa komentarišite

    @Vranduk

    Pljuvači prvo činjenice pa komentari, Vranduk je dinamitom rešavan za tili čas gotovo, ovde je čista zemlja i drugačije ne može tako da prestanete samo da pljujete, gradnja tunela kroz kamenitu zemlju ili sam kamen je milina naspram same zemlje koja pravi ogromne probleme prilikom kopanja.
  • Aleksa

    12.09.2023 21:53
    "Antić je prilikom ranijih obilazaka rekao da očekuje da će tempo bušenja biti između dva i dva i po metra dnevno, što bi značilo desetak metara po danu. "

    2 do 2,5m po danu...znači 10m dnevno...?

    Nadam se sa nije ovo izjavio, a ne bi me čudilo ništa
  • Miks

    12.09.2023 19:18
    Ajde
    A na putu ka Atini tunel 6000m sa 2 cevi po TRI trake... mora da su ga kopali 50god.
  • kl

    12.09.2023 17:11
    @Pera 10.09.2023 • 08:15
    Istina
    Procitajte tunel vranduk u bih koliko ne ljudi radilo i za koliko je zavrsen


    To je zeleznicki tunel, bar duplo uzi i trecinu nizi...
  • mrk

    11.09.2023 18:28
    "Pera

    Istina
    Procitajte tunel vranduk u bih koliko ne ljudi radilo i za koliko je zavrsen"

    svaka cast za ovaj podatak

    "Najveće dnevno napredovanje u tunelu sa obadvije strane iznosilo je 17,50 metara, a ostvareno prosječno dnevno napredovanje od 3,47 m do danas na ovim prostorima nije dostignuto"

    "Tunel Vranduk, dug 1.534 m. Radovi na tunelu počeli su 10. marta 1947. godine, a potpuno su završeni i kroz tunel je položen kolosijek 27. oktobra iste godine, odnosno 11 dana prije roka."

    ovi sa masinama 75 godina kasnije kopaju 10m...
  • Ludilo u stali

    11.09.2023 14:27
    Kineski kvalitet u sadejstvu sa strucnoscu sns panjeva pravi tunel nekoliko km dubok ili dugacak... e tu bas treba da si lumen i mozak da se provezes... ja ipak ne bi
  • Matematičar

    11.09.2023 12:16
    "Antić je prilikom ranijih obilazaka rekao da očekuje da će tempo bušenja biti između dva i dva i po metra dnevno, što bi značilo desetak metara po danu. "

    ?
  • pajo patak

    11.09.2023 10:48
    @Agamemnon
    Агамемнонова породична историја датира још од легендарног краља Пелопса и била је укаљана бројним силовањима, убиствима и преварама. Грци верују да је насилничка прошлост била узрок зле судбине која је задесила читав Атрејев дом.
    Ovako piše o nekom ko se prestavlja kao Agamemnon.
  • Agamemnon

    11.09.2023 09:31
    @pajo papak
    Ŝta reći o infaltilnosti dede od 65 koji ima diznilend nik .
  • ok boomer

    11.09.2023 09:15
    @iguman

    Treba da se vrati "Tile" da posalje vas kukavce na radnu akciju da posadite to sto su ovi posekli.
  • iguman

    11.09.2023 08:23
    Za očuvanje Fruske, treba onemogućiti eparhiji sremskoj da seče sumu.
    E, Tile vrati se bar na koji dan da sredis nezasite.
  • @Nenad

    11.09.2023 07:16
    “Dva puta ništa je ništa”
    E brate al račinaš!!! Da ništa nisu do sada iskopali, 2,5m za 365 dana je skoro 1km. Danas da krenu, za 3 godine je gotovo. A završili su već dosta. Što mračiš? Kako je moguće da ima ljudi kojima ovo nije drago? Lečite se na vreme.
  • Aleksej

    11.09.2023 07:04
    Xexe
    Buse 2 cm godisnje X)
  • Mare

    11.09.2023 05:54
    Predlog ili "sugestija"
    Ne kaže se "dva južna portala", kaže se "dva južna ulaza".
  • Nikola

    11.09.2023 02:03
    Sporoooooo
  • Đoko Tošin

    10.09.2023 21:44
    ZAŠTO NIJE AUTO-PUT
    Put od Novog Sada do Rume je među 3 najprometnija u Srbiji. Zašto nije auto-put sa 3 trake, a Miloš Veliki jeste
  • Ivan, Osijek

    10.09.2023 20:50
    bilo nekad
    Eh kad se samo setim kad se Novim Sadom vozilo levom stranom, k'o u Engleskoj. Mislite da je šala? Ni govora.
  • Grof Sekereshi

    10.09.2023 20:14
    @zanima
    Kopaju stensku masu (kamen) a ne zemlju, posto je vec izdrobljen takav kamen se upotrebljava za nasipanje. Pa posto imate vec dva velika gradilista na saobracajnicama vezanim za taj tunel, mostove kod Kamenice i Petrovaradina, jasno je gde ta kamena drobina ide.
  • Geod

    10.09.2023 16:25
    Placevi
    Cene nekretnina i placevi u Irigu i okolini otišli u nebo, čak ni nema da se kupi.
  • zanima me

    10.09.2023 14:50
    Neko je jednom napisao i pitao gde ide ta iskopana zemlja?
    Isto i ja pitam.
  • SNS PINK N1 NASILJE

    10.09.2023 12:57
    Ovo je najskuplji projekat za unistenje Vojvodine i Fruske Gore. Kartel seje smrt bez prestanka.
  • Klingonac

    10.09.2023 12:32
    Na jednom kineskom
    Transparentu pise nesto tipa da se pazi na bezbednost radnika
  • dule

    10.09.2023 11:39
    Dreamer
    10.09.2023 • 09:55
    Kome se ne svidja, ko kuka na rokove, ko zanoveta, ne valja ovo, ne valja ono, neka nastavi da ide preko Venca.


    Sve ok, ici cu ja preko Venca ako cete ti i bratija da platite sve ovo. A na kraju ce biti da cu ja i dalje ici preko Venca, Kinezi ce dobiti svoje pare sta god i kad god uradili a vi cete se nakrasti od svega toga. Sta ces, kucno vaspitanje, mene su roditelji vaspitali da ne budem lopov. Za tebe ne bi garantovao.
  • Mićo

    10.09.2023 11:30
    @Dreamer
    Pre ću ići preko onoga što je za vreme Tita(jer je svetlosnim godinama kvalitetnije urađeno) napravljeno, a ne kroz ovu skalameriju, jer vrlo dobro znamo da SNS renovira renovirano.
  • Običan građanin

    10.09.2023 11:18
    @Dreamer
    "Kome se ne svidja, ko kuka na rokove, ko zanoveta, ne valja ovo, ne valja ono, neka nastavi da ide preko Venca."

    Nije to suština. Suština je u netransparentnoj nabavci i u lošoj kontroli radova.

    Sram vas bilo!

  • pajo patak

    10.09.2023 11:18
    anal-itićni љага
    lajkeru povlačiš li vodu kad napišeš ovakvu fantastiku ?
  • Brle

    10.09.2023 11:03
    Fruskogorac
    U sr.kamenici nema jos sipova nisu ni talpe poceli da nabijaju za keson radovi su usporeni kamen iz tunela se nasipa po obali pored mosta i prosiruje se obala buduci kej. Tuneli se buse i dinamitom ( dva tunela se rade ) i brze ide i po kolicini koju su vec preneli iz tunela probijeno je iz oba vec preko 500 metara ,kamen je dobar za nasipanje a za nesto vise nema upotrebu ,slab je i lomljiv je nije granit kao na pocetku radova. I zato i radovi teku brze osim drugih problema koji su u procesu. Auto put prema nestinu od sr.kamenice do ledinaca ( od ledinaca ostaje skretanje prema beocinu stari put a autoput ide starom prugom do beocinskog nasipa od beocina krece se prema nestinu na stubovima preko njiva i obilazi sva sela ublizini obale dunava ) i deonice prema vencu bi trebale da uslede u skorije vreme ,takode novi most nestin - backa palanka za godinu ipo i manje.
  • Aviator

    10.09.2023 10:31
    Slike rute iz vazduha
    https://www.instagram.com/reel/Cw41rGJojRe/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
  • НС

    10.09.2023 10:27
    ...
    Мислите гомила фотографија Антића и осталих, и пар фотографиај тунела.

  • Za savche

    10.09.2023 10:18
    @savche - pa vidi ovako -
    1. Most kod Kamenice - poceli su pobijanje sipova za temelje, znaci od danasnjeg dana racunaj 24 meseca i most je gotov.
    2. Most kod Petrovaradina - uveliko je u betonazi, od danasnjeg dana racunaj 16-18 meseci
    3. Tunel Iriski venac - nece pre 2026-27

    E sad, sta je najveci problem - deo od tunela do iza Petrovaradina nisu jos ni takli. Pricam za zemljane radove. A tu ce biti najvise problema sa eksproprijacijom i zemljanim radovima. Cudan je teren, uzak je teren, zahtevan je teren (zbog objekata uz trasu).
    Imam osecaj da cemo putovati ovako - most sa 6 traka, magistrala dve trake, petlja 6 traka, magistrala dve trake, tunel 4 trake, makadam 1 traka i tako do jedno 2030 dok se ne smisle i sve zavrse.
  • Dragan

    10.09.2023 10:17
    Ah
    Čiji je duźi ,?Ja mislio da tunel dluźi dA skrati put a ne takmičenje čiji je duźi.Može tunel al da ga francuzi urade.
  • Ne pada

    10.09.2023 10:12
    mi na pamet da kroz ovu kinesku skalameriju se ikada provozam, plus znajuci da više od 50% srba vozi pod alkoholom.
  • Dreamer

    10.09.2023 09:55
    Kome se ne svidja, ko kuka na rokove, ko zanoveta, ne valja ovo, ne valja ono, neka nastavi da ide preko Venca.
  • Viljuška

    10.09.2023 09:52
    Kume, 'oćemo u dvaj's marke da će probiti rokove i da će najskuplji autoput u Evropi biti još skuplji a da nam to niko neće reći ... ?
  • Samo pitam

    10.09.2023 09:50
    A da li ste im predložili da kopaju zarđalim kašikama ... ? Mislim, ono, imate iskustva ...
  • Mrnđo

    10.09.2023 09:20
    Građane zanima samo dve stvari: 1-koliko je izgrađeno do sada i koliko ima do kraja, i 2-koliko će to koštati. Onda bi sami građani procenili da li vlast radi u interesu naroda. Recimo, ja sam potpuno za izgradnju tunela, ali pod poznatim uslovima.

    Od svega toga, mi smo čuli samo Antić ovo, Antić ono. I videli kineske natpise. Jel za Kineze ne važi zakon o ćirilici?
  • Zebra

    10.09.2023 09:13
    Biće to dobro kad / ako se završi. Meni je samo nejasno koliko se probilo do sad? Kakvi su rokovi dogovoreni? Penali za kasnjenje? Ja o svemu tome pričam čak i kuću kad renoviram.
  • Dejan

    10.09.2023 09:12
    Cccc
    Ovde smo mogli dovesti sve zatvorenike, botove-botice, razne navijace i ostale ljubitelje srbistana i onda krampovima rucno,naravno besplatno da kopaju ! Bilo bi all in love !!! Ovako zuti rade na svoj racun,srbistan nece moci da plati i uzece ovde bukvalno sta budu hteli !! Npr, pirejska luka je 100% njihova jer su grci slabe platise a mi jos gori od njih !!!!
  • optimus

    10.09.2023 08:29
    Zamislite požar u najdužem tunelu, kao što se više puta dešavalo u Alpima.
  • Pera

    10.09.2023 08:15
    Istina
    Procitajte tunel vranduk u bih koliko ne ljudi radilo i za koliko je zavrsen
  • Bill

    10.09.2023 08:05
    "Antić je prilikom ranijih obilazaka rekao da očekuje da će tempo bušenja biti između dva i dva i po metra dnevno, što bi značilo desetak metara po danu."

    Kako se da primetiti, zalaganjem odgovornih, intenziviralo se kopanje tunela. Uvedene su nove tehnologije kopanja. Na prvom mestu, uvedeno je kopanje supenom kašikom, što je dalo vidljive rezultate u odnosu na dosadašnje kopanje čajnom kašičicom, a koje je bilo nasleđeno od prethodne vlasti...
  • A3

    10.09.2023 07:56
    Lepo zvuči, ali...
    Zaglaviti se u tunelu i zavisiti od kontrolnog centra, to je idealan scenario za film katastrofe.
  • Analitićni guru

    10.09.2023 07:50
    Hejteri
    Dišete li kad vidite ovu fantastiku!
  • Nenad

    10.09.2023 07:48
    Na svetog nikad
    "tempo bušenja biti između dva i dva i po metra dnevno, što bi značilo desetak metara po danu."?
    Ukupno 7km, 2,5m po danu, što znači 7-8 godina.
  • Bane

    10.09.2023 07:45
    Dinamit
    Za kopanje tunela od Iriga se stalno koristi dinamit.
    Kuca mi je na nekoliko stotina metara od ulaza u tunel i bar 3-4 puta nedeljno se obavi detonacija.
    Mozete to proveriti i pitati lazove na vlasti da li je to dinamit ili padne neka veca stena pa se tako cuje.
  • rale

    10.09.2023 07:44
    Dok ovi završe od Fruškogorskih šuma neće ostati ništa, a planina će postati nova verzija Zlatibora za investitorsko iživljavanje.
  • savche

    10.09.2023 07:25
    Stvarni rokovi
    Ako uzmem u obzir faktor laganja u svakoj sns izjavi, dnevno se odradi oko 1m tunela a trenutno je urađeno manje od 100m po cevi.
    Tunel ne može biti gotov pre 2030. ni u u najoptimističnoj kombinaciji, osim na rts i pinkovim programima.
    Most preko Kamenice takođe neće biti pre 2030., ako ga uopšte i bude.
    Zaboravljamo sns-ov motiv gradnje bilo čega: krađa i pronevera a ne napredak.
    Inače, bedno je da su svi natpisi na kineskom i da niko nema pojma šta piše.
    Ovaj lezilebović je na svakoj slici, što je i pravi razlog ove vesti. Promocija bande.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna