10 metara dnevno, 2 cevi tunela sa obe strane po 2 do 2.5 metara je 10 metara, čitajte tekst pa komentarišite
@Vranduk
Pljuvači prvo činjenice pa komentari, Vranduk je dinamitom rešavan za tili čas gotovo, ovde je čista zemlja i drugačije ne može tako da prestanete samo da pljujete, gradnja tunela kroz kamenitu zemlju ili sam kamen je milina naspram same zemlje koja pravi ogromne probleme prilikom kopanja.
"Antić je prilikom ranijih obilazaka rekao da očekuje da će tempo bušenja biti između dva i dva i po metra dnevno, što bi značilo desetak metara po danu. "
2 do 2,5m po danu...znači 10m dnevno...?
Nadam se sa nije ovo izjavio, a ne bi me čudilo ništa
Istina
Procitajte tunel vranduk u bih koliko ne ljudi radilo i za koliko je zavrsen"
svaka cast za ovaj podatak
"Najveće dnevno napredovanje u tunelu sa obadvije strane iznosilo je 17,50 metara, a ostvareno prosječno dnevno napredovanje od 3,47 m do danas na ovim prostorima nije dostignuto"
"Tunel Vranduk, dug 1.534 m. Radovi na tunelu počeli su 10. marta 1947. godine, a potpuno su završeni i kroz tunel je položen kolosijek 27. oktobra iste godine, odnosno 11 dana prije roka."
Kineski kvalitet u sadejstvu sa strucnoscu sns panjeva pravi tunel nekoliko km dubok ili dugacak... e tu bas treba da si lumen i mozak da se provezes... ja ipak ne bi
"Antić je prilikom ranijih obilazaka rekao da očekuje da će tempo bušenja biti između dva i dva i po metra dnevno, što bi značilo desetak metara po danu. "
Агамемнонова породична историја датира још од легендарног краља Пелопса и била је укаљана бројним силовањима, убиствима и преварама. Грци верују да је насилничка прошлост била узрок зле судбине која је задесила читав Атрејев дом.
Ovako piše o nekom ko se prestavlja kao Agamemnon.
E brate al račinaš!!! Da ništa nisu do sada iskopali, 2,5m za 365 dana je skoro 1km. Danas da krenu, za 3 godine je gotovo. A završili su već dosta. Što mračiš? Kako je moguće da ima ljudi kojima ovo nije drago? Lečite se na vreme.
Kopaju stensku masu (kamen) a ne zemlju, posto je vec izdrobljen takav kamen se upotrebljava za nasipanje. Pa posto imate vec dva velika gradilista na saobracajnicama vezanim za taj tunel, mostove kod Kamenice i Petrovaradina, jasno je gde ta kamena drobina ide.
Dreamer
10.09.2023 • 09:55
Kome se ne svidja, ko kuka na rokove, ko zanoveta, ne valja ovo, ne valja ono, neka nastavi da ide preko Venca.
Sve ok, ici cu ja preko Venca ako cete ti i bratija da platite sve ovo. A na kraju ce biti da cu ja i dalje ici preko Venca, Kinezi ce dobiti svoje pare sta god i kad god uradili a vi cete se nakrasti od svega toga. Sta ces, kucno vaspitanje, mene su roditelji vaspitali da ne budem lopov. Za tebe ne bi garantovao.
Pre ću ići preko onoga što je za vreme Tita(jer je svetlosnim godinama kvalitetnije urađeno) napravljeno, a ne kroz ovu skalameriju, jer vrlo dobro znamo da SNS renovira renovirano.
U sr.kamenici nema jos sipova nisu ni talpe poceli da nabijaju za keson radovi su usporeni kamen iz tunela se nasipa po obali pored mosta i prosiruje se obala buduci kej. Tuneli se buse i dinamitom ( dva tunela se rade ) i brze ide i po kolicini koju su vec preneli iz tunela probijeno je iz oba vec preko 500 metara ,kamen je dobar za nasipanje a za nesto vise nema upotrebu ,slab je i lomljiv je nije granit kao na pocetku radova. I zato i radovi teku brze osim drugih problema koji su u procesu. Auto put prema nestinu od sr.kamenice do ledinaca ( od ledinaca ostaje skretanje prema beocinu stari put a autoput ide starom prugom do beocinskog nasipa od beocina krece se prema nestinu na stubovima preko njiva i obilazi sva sela ublizini obale dunava ) i deonice prema vencu bi trebale da uslede u skorije vreme ,takode novi most nestin - backa palanka za godinu ipo i manje.
@savche - pa vidi ovako -
1. Most kod Kamenice - poceli su pobijanje sipova za temelje, znaci od danasnjeg dana racunaj 24 meseca i most je gotov.
2. Most kod Petrovaradina - uveliko je u betonazi, od danasnjeg dana racunaj 16-18 meseci
3. Tunel Iriski venac - nece pre 2026-27
E sad, sta je najveci problem - deo od tunela do iza Petrovaradina nisu jos ni takli. Pricam za zemljane radove. A tu ce biti najvise problema sa eksproprijacijom i zemljanim radovima. Cudan je teren, uzak je teren, zahtevan je teren (zbog objekata uz trasu).
Imam osecaj da cemo putovati ovako - most sa 6 traka, magistrala dve trake, petlja 6 traka, magistrala dve trake, tunel 4 trake, makadam 1 traka i tako do jedno 2030 dok se ne smisle i sve zavrse.
Građane zanima samo dve stvari: 1-koliko je izgrađeno do sada i koliko ima do kraja, i 2-koliko će to koštati. Onda bi sami građani procenili da li vlast radi u interesu naroda. Recimo, ja sam potpuno za izgradnju tunela, ali pod poznatim uslovima.
Od svega toga, mi smo čuli samo Antić ovo, Antić ono. I videli kineske natpise. Jel za Kineze ne važi zakon o ćirilici?
Biće to dobro kad / ako se završi. Meni je samo nejasno koliko se probilo do sad? Kakvi su rokovi dogovoreni? Penali za kasnjenje? Ja o svemu tome pričam čak i kuću kad renoviram.
Ovde smo mogli dovesti sve zatvorenike, botove-botice, razne navijace i ostale ljubitelje srbistana i onda krampovima rucno,naravno besplatno da kopaju ! Bilo bi all in love !!! Ovako zuti rade na svoj racun,srbistan nece moci da plati i uzece ovde bukvalno sta budu hteli !! Npr, pirejska luka je 100% njihova jer su grci slabe platise a mi jos gori od njih !!!!
"Antić je prilikom ranijih obilazaka rekao da očekuje da će tempo bušenja biti između dva i dva i po metra dnevno, što bi značilo desetak metara po danu."
Kako se da primetiti, zalaganjem odgovornih, intenziviralo se kopanje tunela. Uvedene su nove tehnologije kopanja. Na prvom mestu, uvedeno je kopanje supenom kašikom, što je dalo vidljive rezultate u odnosu na dosadašnje kopanje čajnom kašičicom, a koje je bilo nasleđeno od prethodne vlasti...
Za kopanje tunela od Iriga se stalno koristi dinamit.
Kuca mi je na nekoliko stotina metara od ulaza u tunel i bar 3-4 puta nedeljno se obavi detonacija.
Mozete to proveriti i pitati lazove na vlasti da li je to dinamit ili padne neka veca stena pa se tako cuje.
Ako uzmem u obzir faktor laganja u svakoj sns izjavi, dnevno se odradi oko 1m tunela a trenutno je urađeno manje od 100m po cevi.
Tunel ne može biti gotov pre 2030. ni u u najoptimističnoj kombinaciji, osim na rts i pinkovim programima.
Most preko Kamenice takođe neće biti pre 2030., ako ga uopšte i bude.
Zaboravljamo sns-ov motiv gradnje bilo čega: krađa i pronevera a ne napredak.
Inače, bedno je da su svi natpisi na kineskom i da niko nema pojma šta piše.
Ovaj lezilebović je na svakoj slici, što je i pravi razlog ove vesti. Promocija bande.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Antić objavio fotografije najdužeg tunela u Srbiji u okviru Fruškogorskog koridora
Autor: Dnevnik, 021.rs
Novi Sad
•10.09.2023.
•23:41 > 08:47
Komentari 49
Salamander
Pružiti se spram gubera treba.
/
Prle
10 metara dnevno, 2 cevi tunela sa obe strane po 2 do 2.5 metara je 10 metara, čitajte tekst pa komentarišite
@Vranduk
Pljuvači prvo činjenice pa komentari, Vranduk je dinamitom rešavan za tili čas gotovo, ovde je čista zemlja i drugačije ne može tako da prestanete samo da pljujete, gradnja tunela kroz kamenitu zemlju ili sam kamen je milina naspram same zemlje koja pravi ogromne probleme prilikom kopanja.
Aleksa
2 do 2,5m po danu...znači 10m dnevno...?
Nadam se sa nije ovo izjavio, a ne bi me čudilo ništa
Miks
kl
Istina
Procitajte tunel vranduk u bih koliko ne ljudi radilo i za koliko je zavrsen
To je zeleznicki tunel, bar duplo uzi i trecinu nizi...
mrk
Istina
Procitajte tunel vranduk u bih koliko ne ljudi radilo i za koliko je zavrsen"
svaka cast za ovaj podatak
"Najveće dnevno napredovanje u tunelu sa obadvije strane iznosilo je 17,50 metara, a ostvareno prosječno dnevno napredovanje od 3,47 m do danas na ovim prostorima nije dostignuto"
"Tunel Vranduk, dug 1.534 m. Radovi na tunelu počeli su 10. marta 1947. godine, a potpuno su završeni i kroz tunel je položen kolosijek 27. oktobra iste godine, odnosno 11 dana prije roka."
ovi sa masinama 75 godina kasnije kopaju 10m...
Ludilo u stali
Matematičar
?
pajo patak
Ovako piše o nekom ko se prestavlja kao Agamemnon.
Agamemnon
ok boomer
Treba da se vrati "Tile" da posalje vas kukavce na radnu akciju da posadite to sto su ovi posekli.
iguman
E, Tile vrati se bar na koji dan da sredis nezasite.
@Nenad
Aleksej
Mare
Nikola
Đoko Tošin
Ivan, Osijek
Grof Sekereshi
Geod
zanima me
Isto i ja pitam.
SNS PINK N1 NASILJE
Klingonac
dule
10.09.2023 • 09:55
Kome se ne svidja, ko kuka na rokove, ko zanoveta, ne valja ovo, ne valja ono, neka nastavi da ide preko Venca.
Sve ok, ici cu ja preko Venca ako cete ti i bratija da platite sve ovo. A na kraju ce biti da cu ja i dalje ici preko Venca, Kinezi ce dobiti svoje pare sta god i kad god uradili a vi cete se nakrasti od svega toga. Sta ces, kucno vaspitanje, mene su roditelji vaspitali da ne budem lopov. Za tebe ne bi garantovao.
Mićo
Običan građanin
Nije to suština. Suština je u netransparentnoj nabavci i u lošoj kontroli radova.
Sram vas bilo!
pajo patak
Brle
Aviator
НС
Za savche
1. Most kod Kamenice - poceli su pobijanje sipova za temelje, znaci od danasnjeg dana racunaj 24 meseca i most je gotov.
2. Most kod Petrovaradina - uveliko je u betonazi, od danasnjeg dana racunaj 16-18 meseci
3. Tunel Iriski venac - nece pre 2026-27
E sad, sta je najveci problem - deo od tunela do iza Petrovaradina nisu jos ni takli. Pricam za zemljane radove. A tu ce biti najvise problema sa eksproprijacijom i zemljanim radovima. Cudan je teren, uzak je teren, zahtevan je teren (zbog objekata uz trasu).
Imam osecaj da cemo putovati ovako - most sa 6 traka, magistrala dve trake, petlja 6 traka, magistrala dve trake, tunel 4 trake, makadam 1 traka i tako do jedno 2030 dok se ne smisle i sve zavrse.
Dragan
Ne pada
Dreamer
Viljuška
Samo pitam
Mrnđo
Od svega toga, mi smo čuli samo Antić ovo, Antić ono. I videli kineske natpise. Jel za Kineze ne važi zakon o ćirilici?
Zebra
Dejan
optimus
Pera
Bill
Kako se da primetiti, zalaganjem odgovornih, intenziviralo se kopanje tunela. Uvedene su nove tehnologije kopanja. Na prvom mestu, uvedeno je kopanje supenom kašikom, što je dalo vidljive rezultate u odnosu na dosadašnje kopanje čajnom kašičicom, a koje je bilo nasleđeno od prethodne vlasti...
A3
Analitićni guru
Nenad
Ukupno 7km, 2,5m po danu, što znači 7-8 godina.
Bane
Kuca mi je na nekoliko stotina metara od ulaza u tunel i bar 3-4 puta nedeljno se obavi detonacija.
Mozete to proveriti i pitati lazove na vlasti da li je to dinamit ili padne neka veca stena pa se tako cuje.
rale
savche
Tunel ne može biti gotov pre 2030. ni u u najoptimističnoj kombinaciji, osim na rts i pinkovim programima.
Most preko Kamenice takođe neće biti pre 2030., ako ga uopšte i bude.
Zaboravljamo sns-ov motiv gradnje bilo čega: krađa i pronevera a ne napredak.
Inače, bedno je da su svi natpisi na kineskom i da niko nema pojma šta piše.
Ovaj lezilebović je na svakoj slici, što je i pravi razlog ove vesti. Promocija bande.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H